Офіційні правила рекламної Акції ТМ «Humana» «20 років Humana в Україні»

1. Загальні положення

1.1. Назва акції: «20 років Humana в Україні» (далі — «Акція»).

1.2. Організатором Акції є ТОВ «ВЕДАРА ТРЕЙД» (надалі іменується — «Організатор»). Місцезнаходження Організатора: Україна, 02002, м. Київ, вул. Раїси Окіпної, буд. 4-Б, оф. 30, тел.: +38 0 800 301 199, код ЄДРПОУ 38952004.

1.3. Виконавцем Акції є ТОВ «АЙБРЕНД» (надалі іменується — «Виконавець»). Місцезнаходження Виконавця: 04050, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 8а, офіс 507, тел.: +38 044 377 51 98, код ЄДРПОУ 36857873.

1.4. Технічним партнером Акції є ТОВ «ІНВОКО» (надалі іменується — «Технічний партнер»). Місцезнаходження Технічного партнеру: Україна, 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, буд. 21, оф. 406, тел.: +38 044 331 71 29 (з понеділка до п’ятниці, включно з 10:00 до 18:00 протягом періоду проведення Акції. Дзвінки згідно з тарифами оператора), код ЄДРПОУ 35330977.

2. Мета проведення Акції та інформаційна підтримка Акції

2.1. Метою проведення Акції є збільшення обсягів продажу продукції під ТМ «Humana», привернення уваги споживачів та стимулювання придбання продукції, що розповсюджується Організатором Акції в рамках його комерційної діяльності.

2.2. Офіційні правила рекламної Акції (надалі — «Правила») розміщуються на сайті 20years.humana.ua (надалі — «інтернет - сайт», «сайт» або «веб-сторінка»).

2.3. Ця Акція не є азартною грою, лотереєю, послугою у сфері грального бізнесу, чи конкурсом, а ці Правила не є публічною обіцянкою винагороди, чи умовами конкурсу.

2.4. Коротка інформація про строки проведення Акції, її правила та умови буде доступна:

2.4.1. на акційному стікері, що розміщений на упаковці продукції ТМ «Humana», яка бере участь у Акції, та визначена в п. 4.1 Правил;

2.4.2. на сайті 20years.humana.ua;

2.4.3. на акційних POSm матеріалах, розміщених у торговельних точках, медичних закладах, а також розповсюджуються Організатором Акції шляхом здійснення адресної розсилки;

2.4.4. за телефоном «гарячої лінії» 0–800–301–199 (надалі — «Гаряча лінія») щоденно з 10:00 до 18:00. Усі дзвінки за номером Гарячої лінії зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні, з мобільних телефонів — сплачуються згідно з тарифами оператора зв’язку.

3. Строк (тривалість) та територія (місце) проведення Акції

3.1. Строк проведення Акції: Акція триває з 00:01 01.07.2019 до 23:59 30.10.2019 року, включно (надалі — «Період проведення Акції» або «Строк проведення Акції»).

3.2. Акція проводиться на всій території України, за винятком території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь, у зв’язку з прийняттям Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207–VI, а також низки населених пунктів на території проведення операції під керівництвом Об’єднаних сил (на підставі Указу про введення в дію рішення Ради національної безпеки та оборони «Про рішення Ради національної безпеки й оборони України від 30 квітня 2018 року «Про широкомасштабну антитерористичну операцію в Донецькій та Луганській областях» підписаного «30» квітня 2018 року, Указу про введення в дію рішення Ради національної безпеки та оборони «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози та збереження територіальної цілісності України» підписаного «14» квітня 2014 року).

4. Продукція, що бере участь в Акції

4.1. В Акції бере участь продукція, що розповсюджується Організатором, зі спеціальним стікером із написом «Акція» на лицьовій стороні упаковки та з загальними умовами Акції на внутрішній стороні стікера, з унікальним кодом під захисним шаром на внутрішній стороні акційного стікера (надалі — «Акційна продукція»), а саме:

4.1.1. Суміші:

4.1.1.1. Суха дитяча молочна суміш для подальшого годування «Хумана 2» з пребіотиками галактоолігосахаридами (ГОС)» (Humana 2 mit Prebiotik) для дітей від 6 до 12 місяців (артикул 78217);

4.1.1.2. Суха дитяча молочна суміш для подальшого годування «Хумана 2» з пребіотиками галактоолігосахаридами (ГОС)» (Humana 2 mit Prebiotik) для дітей від 6 до 12 місяців (артикул 78556);

4.1.1.3. Суха дитяча молочна суміш «Розчинне молочко Хумана Джуніор» (Humana Junior Milch) для дітей від 1 року і старше (артикул 78094);

4.1.1.4. Хумана 3 з пребіотиками галактоолігосахаридами (ГОС) та яблуком (Humana Folgemilch 3 Apfel mit Prebiotik) (артикул 78371);

4.1.1.5. Хумана 3 з пребіотиками галактоолігосахаридами (ГОС) (Humana Folgemilch 3 Apfel mit Prebiotik) (артикул 78215);

4.1.1.6. Суха дитяча суміш для подальшого годування «Хумана НА 2 Гіпоалергенна з пребіотиками галактоолігосахаридами (ГОС)» (Humana HA 2 mit Prebiotik) для дітей від 6 місяців і старше (артикул 76329);

4.1.1.7. Суха дитяча безмолочна суміш на основі ізоляту соєвого білку «Хумана SL» (Нumana SL) для дітей від народження, старших дітей та дорослих (артикул 78779);

4.1.1.8. Суха дитяча молочна суміш «Хумана AR» (Humana AR) для дітей зі зригуваннями, коліками та закрепами для дітей від народження (артикул 78777);

4.1.1.9. Суха дитяча молочна суміш «Хумана Антиколік з LC PUFA та пребіотиками» (Нumana АntiColic mit LC PUFA, Prebiotik) при мінімальних шлунково-кишкових дисфункціях для дітей від народження і старше за призначенням лікаря (артикул 75197);

4.1.1.10. Суха молочна суміш «Хумана НN з пребіотиками галактоолігосахаридами (ГОС)» (Humana НN Heilnahrung mit Prebiotik) при порушеннях травлення, що супроводжуються діареєю для дітей від народження та дітей старшого віку за призначенням лікаря (артикул 78717);

4.1.1.11. Суха молочна суміш «Хумана НN mit MCT із середньоланцюговими тригліцеридами» (Humana НN mit MCT Heilnahrung) при складних формах кишкових порушень, діареї для дітей від народження та дітей старшого віку (артикул 78723);

4.1.2. Каші:

4.1.2.1. Гречана (Humana GB Buchweizen) (артикул 77564);

4.1.2.2. Рисова (Humana GB Reis) (артикул 77565);

4.1.2.3. Рис із гарбузом (Humana GB Reis Kürbis) (артикул 77568);

4.1.2.4. Рисова (Humana GB Reis Bio) (артикул 77566);

4.1.2.5. Пшенична (Humana GB Griess Bio) (артикул 77552);

4.1.2.6. Органічна 5 злаків (Humana Getreidebrei 5-Korn Organic) (артикул 77562);

4.1.2.7. Рисова (Humana MB Reis) (артикул 77560);

4.1.2.8. Гречана (Humana MB Buchweizen) (артикул 77557);

4.1.2.9. Кукурудзяна (Humana MB Griess) (артикул 77561);

4.1.2.10. Гречана з яблуком (Humana MB Buchweizen mit Apfel) (артикул 77558);

4.1.2.11. 5-злаків із бананом (Humana MB 5-Korn Banane) (артикул 77554);

4.1.2.12. Цільнозернова з бананом Солодкі сни (Humana MB Gute Nacht Banane) (артикул 77559);

4.1.2.13. 5 злаків із печивом (Humana MB 5-Korn Keks) (артикул 77555);

4.1.3. Розчинні чаї:

4.1.3.1. для підвищення лактації (артикул 73040);

4.1.3.2. з фенхелем та кмином (артикул 73030);

4.1.3.3. шлунковий (артикул 73041);

4.1.3.4. «Солодкі сни» (артикул 73042);

4.1.3.5. фруктовий (артикул 73010);

4.1.4. Кисломолочні продукти:

4.1.4.1. Продукт кисломолочний Хумана з бананом (Humana milk minis Banane) для дітей від 6 місяців (артикул 78441);

4.1.4.2. Продукт кисломолочний Хумана з персиком (Humana milk minis Pfirsich) для дітей від 6 місяців (артикул 78445);

4.1.4.3. Продукт кисломолочний Хумана з полуницею (Humana milk minis Erdbeere) для дітей від 8 місяців (артикул 78442);

4.1.4.4. Молочні пудинги:

4.1.4.5. Пудинг Хумана шоколадний (Humana milk minis Schokolade) для харчування дітей від 10 місяців (артикул 78446);

4.1.4.6. Пудинг Хумана ванільний (Humana milk minis Vanille) для харчування дітей від 10 місяців (артикул 78447);

4.1.4.7. Пудинг Хумана манний із печивом (Humana milk minis Grieß-Keks) для харчування дітей від 8 місяців (артикул 78443);

4.1.4.8. Пудинг Хумана манний із ваніллю (Humana milk minis Grieß Vanille) для харчування дітей від 8 місяців (артикул 78448);

4.2. Ця Акція дійсна лише для кінцевих споживачів Акційної продукції, що здійснюють її придбання для власного споживання без комерційної мети.

5. Учасники Акції

5.1. В Акції можуть брати участь фізичні особи громадяни України з повною цивільною дієздатністю, яким на момент проведення Акції виповнилось 18 років та фізичні особи громадяни України з неповною цивільною дієздатністю у віці від 14 до 18 років, яким на момент проведення Акції вже виповнилось 14 років (надалі — «Учасник» або «Учасники») та які в Період проведення Акції здійснили покупку Акційної продукції, що вказана в п. 4.1 цих Правил та повністю погоджуються з умовами цих Правил. Водночас, участь в Акції осіб, віком від 14 до 18 років, здійснюється відповідно до чинного законодавства України. Неповнолітні особи мають право взяти участь в Акції тільки за згоди своїх законних представників, отриманої відповідно до чинного законодавства України. Кількість покупок Акційної продукції для одного Учасника Акції — необмежена.

5.2. Не визнаються Учасниками Акції та не мають права брати в ній участь:

5.2.1. працівники Організатора, Виконавця, Технічного партнера Акції та їхні близькі родичі та члени родини (чоловік/дружина, дитина, брат, сестра, батько, мати, дід, баба);

5.2.2. власники, працівники чи представники організацій, які виробляють або реалізують продукцію ТМ «Humana» та їхні близькі родичі та члени родини (чоловік/дружина, дитина, брат, сестра, батько, мати, дід, баба);

5.2.3. особи, яким на момент проведення Акції не виповнилось 14 років;

5.2.4. іноземці та особи без громадянства;

5.3. Участь в Акції обмежено дієздатних та недієздатних осіб здійснюється відповідно до чинного законодавства України.

5.4. Учасники Акції ідентифікуються за номером мобільного телефону, який використовується для реєстрації/участі в Акції згідно з механікою проведення Акції.

5.5. Учасник Акції під час участі в Акції зобов’язується:

5.5.1. дотримуватися всіх вимог цих Правил та норм чинного законодавства України;

5.5.2. дотримуватися вимог користування інтернет-сайтом 20years.humana.ua;

5.5.3. вказувати повну, коректну та достовірну інформацію, що вимагаються цими Правилами у відповідних випадках;

5.5.4. свідомо не завдавати незручностей та не чинити перешкод іншим Учасникам Акції;

5.5.5. не чинити дій, що ставлять під сумнів правомірність його участі та участі інших Учасників Акції;

5.5.6. зберігати частиники упаковки продукту з Акційними стікерами, на яких розміщений унікальний код до кінця Строку проведення Акції та надавати його фотозображення на вимогу Виконавця.

5.6. Беручи участь в Акції, Учасник Акції тим самим підтверджує, що ознайомився з цими Правилами та дає повну й безумовну згоду з ними, а також надає згоду Виконавцю та Організатору Акції на збір та обробку своїх персональних даних для цілей, зазначених у цих Правилах. Підтвердженням згоди на участь в Акції та згоди з Правилами Акції є реєстрація Учасником Акції Акційного коду шляхом надсилання SMS-повідомлень на короткий мобільний номер 2909 (надалі — «короткий номер»), або на інтернет-сайті 20years.humana.ua (надалі — «сайт»), або за допомогою Telegram-боту @hu manabot (надалі — «Telegram-бот»).

5.7. Учасник Акції, що не погоджується з умовами цих Правил, шляхом недотримання умов Правил, втрачає право на участь у Акції та право на отримання Заохочень.

5.8. Увага! Будь-які дії Учасників Акції щодо реалізації (продажу, обміну) та/або публічного оприлюднення інформації про унікальні коди, які стали відомі йому будь-яким чином, а також набуття та/або придбання інформації про Акційні коди без придбання Акційної продукції вважається порушенням умов цих Правил, а Учасник Акції таким, що не відповідає вимогам цих Правил та не має права на отримання Заохочень Акції.

6.Фонд Заохочень Акції

6.1. Фонд Заохочень Акції (надалі разом — «Заохочення») складається з:

6.1.1. Заохочення № 1 — щотижневі заохочення. Під «щотижневими заохоченнями» в цьому пункті слід розуміти:

6.1.1.1. Заохочення № 1.1 — 180 (сто вісімдесят) комплектів для годування ТМ Baby team. Комплект складається з Тарілки глибокої з нержавіючої сталі з ручками ємністю 240 мл (1 шт.), та Набору для годування (ложечка круглої форми, виделочка із заокругленими зубчиками, ніж із безпечним лезом) (1 набір). Посуд виготовлений із безпечної нержавіючої сталі. Матеріал: поліпропілен, нержавіюча сталь, TPE.

6.1.1.2. Заохочення № 1.2 — 360 (триста шістдесят) подарункових комплектів для харчування ТМ Humana та купання ТМ Sanosan. Комплект сладається з 1 (одної) одиниці шампуню ТМ Sanosan, 200 мл, 1 (одної) одиниці каші ТМ Humana 1 (одної) одиниці Кисломолочного продукту ТМ Humana

6.1.1.3. Загальна кількість Заохочень № 1 — 540 (п’ятсот сорок) штук. Дані Заохочення даруються окремо та не можуть вважатися комплектом.

6.1.1.4. 1 (один) Учасник Акції, може отримати, протягом строку проведення Акції, не більше ніж 8 (вісім) Заохочень № 1, водночас не більше 2 (двох) Заохочень № 1 в рамках одного календарного місяця.

6.1.2. Заохочення № 2 — щомісячні заохочення. Під «щомісячними заохоченнями» в цьому пункті слід розуміти:

6.1.2.1. Заохочення № 2.1 — 4 (чотири) Процесори для приготування дитячих страв 5 в 1 AGU Octopy.

6.1.2.2. Заохочення № 2.2 — 4 (чотири) Автокрісла ТМ Chicco GRO-UP 1/2/3.

6.1.2.3. Загальна кількість Заохочень № 2 — 8 (вісім) штук.

6.1.2.4. 1 (один) Учасник Акції, може отримати, протягом строку проведення Акції, не більше ніж: 1 (одне) Заохочення № 2, тобто або Заохочення № 2.1, або Заохочення № 2.2

6.1.3. Заохочення № 3 — «Головний подарунок». Під «Головним подарунком» у цьому пункті слід розуміти туристичний сертифікат, а саме сертифікат на одну туристичну подорож на сумму 30 000 грн (тридцять тисяч).

6.1.3.1. «Сертифікат» надає можливість обміну такого Сертифікату на відповідні туристичні послуги, що оплачуються Організатором Акції туроператору/турагенству України. Переможець має право використати Заохочення № 3 як особисто, так і разом з іншими(ою) особами(ою).

6.1.3.2. Увага! Сторони обумовили, що туристична подорож, яку буде здійснювати Переможець Акції в обмін на Сертифікат, повинна відповідати таким характеристикам:

6.1.3.2.1. вибір туроператора/турагенства, яке надаватиме відповідні туристичні послуги здійснює Організатор Акції;

6.1.3.2.2. Переможець Акції матиме право самостійно обрати строки подорожі в межах строку дії Сертифікату (Строк дії сертифікату до 31.11.2020 р. та в разі не використання відповідним Переможцем Акції сертифікату у вказаний строк, такий Переможець Акції втрачає право на отримання послуг за цим сертифікатом та не має права на отримання будь-яких виплат та компенсацій від Організатора Акції), особу, яка його супроводжуватиме під час цієї подорожі, країну подорожі, період подорожі, готель та кількість зірок готелю, харчування, трансфери, страховку в рамках загальної суми Сертифікату;

6.1.3.2.3. обмін Сертифікату на грошові кошти або повернення коштів у разі обрання послуг меншої вартості, зазначеної за Сертифікатом Переможцю Акції не здійснюється, оскільки Сертифікат може бути використаний лише на туристичну подорож;

6.1.3.2.4. загальна вартість подорожі за Сертифікатом має бути в межах вартості, зазначеної в Сертифікаті. У випадку, якщо вартість обраних туристичних послуг перевищує суму, вказану в Сертифікаті, Переможець Акції здійснює доплату необхідної частини коштів самостійно.

6.1.3.3. Детальні умови туристичних послуг, які будуть надані в обмін на Сертифікат, Переможець Акції узгоджує із туроператором/турагенством України, за погодженням з Організатором Акції в тому числі: кількість путівок, прізвище, ім’я, особисті дані Переможця Акції/супроводжуючих осіб; час перебування в подорожі; дати та час від’їзду та повернення; назву готелю, кількість та рівень номерів готелю дати та час заїзду та виселення з готелю; умови трансферу, види транспорту, місце та час отримання квитків; умови щодо медичного страхування; умови щодо харчування; вартість подорожі та інше. Умови подорожі Переможця Акції визначаються в угоді, яку підписує з Переможець Акції з туроператором/турагенством України за фактом пред’явлення Сертифікату.

6.1.3.4. Додаткові витрати під час здійснення подорожі (реалізації Сертифіката) оплачуються Переможцем Акції та супроводжуючими його особами самостійно (за власний кошт). Транспортні та інші витрати Учасника Акції, який одержав право на отримання Сертифікату, пов’язані з отриманням такого Сертифікату, Організатором Акції такому Учаснику не компенсуються.

6.1.3.5. Учасник Акції, який отримує Сертифікат, не може його поділити на декілька частин за тривалістю, тобто має використати Сертифікат за один раз.

6.1.3.6. Відповідний Переможець та супроводжуючі його особи несуть особисту відповідальність за всі свої дії під час подорожі, за свою безпеку, здоров’я та життя.

6.1.3.7. З метою реалізації Сертифікату Переможцю необхідно звернутися до Туроператора/Турагенства, узгодити з ним строки подорожі, надати інформацію про супроводжуючих осіб, та здійснити подорож протягом строку дії сертифікату.

6.1.3.8. У разі відсутності можливості в Переможця, який здобув право на отримання Заохочення № 3, його реалізувати, у тому числі, але не обмежуючись, через відсутність у такого Переможця дійсного паспорта громадянина України для виїзду за кордон і такий Переможець не оформив вказаний документ у достатні для використання Сертифікату строки, вважається, що Переможець свідомо й добровільно відмовився від отримання Заохочення № 3. У такому випадку Переможець Акції не має права на отримання будь-якої компенсації від Організатора /третіх осіб, залучених до проведення Акції.

6.1.3.9. Організатор /треті особи, залучені до проведення Акції, не здійснюють оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон. Організатор/ треті особи, залучені до проведення Акції, не несуть відповідальності за неможливість виїзду Переможців/супроводжуючих їх осіб за кордон, не оформлення (неможливість оформлення) віз (у випадку відсутності в Переможця/супроводжуючих осіб паспорта громадянина України для виїзду за кордом із біометричною інформацією) з причин/підстав, що висуваються візовим центром/консульством/посольством країни здійснення подорожі, відмови Переможцю/супроводжуючим особам у наданні візи консульством/посольством та/або відмову в перетині кордону, скасування та/або затримку рейсів та/або відсутності необхідних документів відповідно до законодавства України для осіб у віці від 14 до 18 років для виїзду за кордон.

6.1.3.10. УВАГА! Заохочення № 3 та/або його специфікація можуть бути змінені в межах Строку проведення акції Організатором Акції самостійно.

6.1.3.11. Загальна кількість Заохочень № 3 — 1 (одна) штука.

6.2. Кількість Заохочень Акції обмежена та складає визначену цими Правилами кількість.

6.3. Увага! Характеристики Заохочення № 1 та/або Заохочення № 2 та/або Заохочення № 3, який отримає Учасник Акції, що здобув право на отримання відповідного Заохочення № 1 та/або Заохочення № 2 та/або Заохочення № 3, визначається на розсуд Організатора та може не відповідати очікуванням відповідного Учасника Акції.

6.4. Кількість Заохочень Акції обмежена та складає визначену цими Правилами кількість. Загальна кількість Заохочень Акції може бути змінена за рішенням Організатора Акції шляхом внесення відповідних змін до цих Правил.

6.5. Характеристики Заохочень Акції, зазначених у цьому розділі Правил, їх колір, виробники/зміст/наповнення, тощо визначаються на розсуд Організатора Акції. Зовнішній вигляд Заохочень Акції може відрізнятися від зображень на рекламно-інформаційних матеріалах та на акційній сторінці Сайту. За якість та технічні характеристики Заохочень Акції відповідальність несуть відповідні виробники таких товарів/безпосередні надавачі послуг. Заохочення Акції можуть не відповідати очікуванням Учасників Акції.

6.6. Грошовий еквівалент Заохочень Акції не нараховується та не виплачується. Усі Заохочення Акції обміну та поверненню не підлягають.

6.7. Організатор/Виконавець Акції не несуть жодної відповідальності:

6.7.1. стосовно подальшого використання Заохочень Акції Учасниками Акції після їх одержання;

6.7.2. за неможливість Учасниками Акції користуватися наданими Заохоченнями Акції з будь-яких причин;

6.7.3. за можливі наслідки використання Учасниками Акції таких Заохочень Акції.

6.8. Заохочення Акції можуть бути отримані Учасниками Акції, що здобули право на отримання таких Заохочень Акції тільки за умови виконання всіх вимог, передбачених цими Правилами.

7. Умови участі в Акції та умови визначення Учасників Акції, які мають право на отримання Заохочень Акції

7.1. Для того щоб узяти участь в Акції, особі, яка відповідає вимогам розділу 5 даних Правил, необхідно протягом періоду проведення Акції, що визначений п. 3.1 Правил, придбати від однієї (одна й більше) будь-яких одиниць Акційної продукції, що визначена п.4.1 цих Правил та знайти під стікером Акційної продукції унікальний код.

7.2. Для отримання можливості одержати одне із Заохочень № 1, Заохочень № 2, Заохочень № 3 необхідно:

7.2.1. Знайти під захисним шаром на внутрішній стороні акційного стікера Акційної продукції унікальний код (надалі за текстом — «Код»), який складається із 7 (семи) символів — цифри та літери латинського алфавіту;

7.2.2. зареєструвати Код протягом періоду дії Акції, з 00:01 01.07.2019 до 23:59 30.10.2019 шляхом надсилання SMS-повідомлень із текстом Коду на короткий телефонний номер 2909 (надалі — «короткий номер»), або на інтернет-сайті 20years.humana.ua (надалі — «сайт»), або за допомогою Telegram-боту https://t.me/humanabot (надалі — «Telegram-бот»).

7.3. Увідповідь на реєстрацію кожного Коду шляхом надсилання SMS-повідомлень із текстом Коду на SMS-номер, Учасник Акції отримує SMS-підтвердження реєстрації Коду протягом 24 годин із моменту здійснення реєстрації Коду.

7.4. На підтвердження реєстрації кожного Коду за допомогою програмно-технічного комплексу (використання спеціальної форми) на інтернет-сайті 20years.humana.ua, після завершення реєстрації Учасник на інтернет-сайті 20years.humana.ua отримає відповідь щодо реєстрації.

7.5. На підтвердження реєстрації кожного Коду за допомогою програмно-технічного комплексу (використання спеціальної форми) на Telegram, після завершення реєстрації Учасник отримує відповідь щодо реєстрації.

7.6. Водночас, 1 SMS-повідомлення може містити не більше 1-го Коду, так само як і відповідне поле для реєстрації Коду на інтернет-сайті Акції та Telegram.

7.7. Учасник Акції повинен забезпечити можливість отримання SMS-повідомлень та вхідних дзвінків на номер мобільного телефону, з якого проводилась реєстрація Кодів, або який вказувався під час реєстрації Кодів на інтернет-сайті Акції під час реєстрації Кодів (Коду).

7.8. Увага! Учасник Акції повинен зберігати частину упаковки з акційним стікером із Кодами до кінця Строку проведення Акції.

7.9. Увага! Учасник Акції може зареєструвати 7 (сім) коректних Кодів (які повністю відповідають унікальному коду, зазначеному під захисним шаром на внутрішній стороні акційного стікера Акційної продукції) протягом однієї доби. Водночас, у випадку якщо Учасником Акції буде введено некоректний Код (код, який не відповідає унікальному коду, зазначеному під захисним шаром на внутрішній стороні акційного стікера Акційної продукції та вимогам цих Правил) 5 разів протягом 1 (однієї) доби, його номер мобільного телефону автоматично блокується для участі в Акції до 23:00 дня, протягом якого було введено некоректні Коди на умовах цього пункту Правил.

7.10. Увага! Реєстрація Кодів від одного Учасника Акції може проводитися лише з використанням одного телефонного (мобільного) номеру.

7.11. Увага! Коди допускаються до реєстрації в Акції щодня в Період проведення Акції, з 06:00 до 23:00. У разі реєстрації Коду Учасником Акції в інший строк ніж вказано в цьому пункті, таку реєстрацію Коду буде відхилено та Учаснику Акції буде надіслано SMS-повідомлення або повідомлення на інтернет-сайті, Telegram, залежно від способу участі в Акції та реєстрації Коду, про те, що Код відхилено та Коди мають реєструватися в період зазначений у цьому пункті Правил. Код який надіслано/зареєстровано в невідповідний час не втрачає можливості приймати участь в Акції в належний час реєстрації Кодів. Після завершенню періоду Акції, зазначеного в п. 3.1 Правил Акції, Коди не реєструються.

7.12. Якщо відправлений Код не відповідає Правилам Акції, Учасник Акції у відповідь отримує SMS-повідомлення з текстом, що надісланий Код некоректний та про відмову в реєстрації Коду, а під час реєстрації на Сайті Коду, що не відповідає Офіційним правилам Акції, Учасник Акції отримає повідомлення в спливаючому вікні на інтернет-сайті, що надісланий Код некоректний та про відмову в реєстрації Коду.

7.13. Один Код може бути зареєстрований для участі в Акції лише 1 (один) раз, незалежно від обраного Учасником Акції способу реєстрації та/або кількості відправлених SMS-повідомлень.

7.14. Визначення Учасників Акції, що мають право на отримання Заохочень Акції (надалі — «Учасник, який отримав право одержати відповідне Заохочення Акції») проводиться таким шляхом:

7.14.1. Заохочення № 1:

7.14.1.1. Кожний код, який зареєстрований протягом одного тижня (із 6:00 понеділка до 23:00 неділі), у період проведення Акції бере участь у визначенні права на отримання одного з 30 (тридцяти) Заохочень № 1. Визначення відбувається шляхом випадкової комп’ютерної вибірки о 12:00 наступного за реєстрацією акційного Коду понеділка (перше визначення — об 11:00 08.07.2019, останнє — о 12:00 04.11.2019).

7.14.1.2. Загальна кількість Заохочень № 1 протягом проведення Акції складає не більше ніж 540 (п’ятсот сорок) штук.

7.14.2. Заохочення № 2:

7.14.2.1. Кожний Код Учасників акції, що належним чином виконали всі умови даних Правил, який зареєстрований протягом одного календарного місяця, у період проведення Акції бере участь у визначенні права на отримання одного з 2 (двох) Заохочень № 2.

7.14.2.2. Визначення відбувається шляхом випадкового комп’ютерної вибірки відповідно до наведеного графіку:

7.14.2.2.1. 12:00 01.08.2019 серед кодів, що були зареєстровані в період із 6:00 01.07.2019 до 23:00 31.07.2019. Кількість Заохочень — 2 (два).

7.14.2.2.2. 12:00 01.09.2019 серед кодів, що були зареєстровані в період із 6:00 01.08.2019 до 23:00 31.08.2019. Кількість Заохочень — 2 (два).

7.14.2.2.3. 12:00 01.10.2019 серед кодів, що були зареєстровані в період із 6:00 01.09.2019 до 23:00 30.09.2019. Кількість Заохочень — 2 (два).

7.14.2.2.4. 12:00 01.11.2019 серед кодів, що були зареєстровані в період із 6:00 01.10.2019 до 23:00 30.10.2019. Кількість Заохочень — 2 (два).

7.14.2.3. Загальна кількість Заохочень № 2 протягом проведення Акції складає не більше ніж 8 (вісьми) штук.

7.14.3. Кожний Код Учасників акції, що належним чином виконали всі умови даних Правил, який зареєстрований протягом періоду проведення Акції бере участь у визначенні права на отримання одного Заохочень № 1.

7.14.3.1. Загальна кількість Заохочень № 3 за весь період проведення Акції складає — 1 (одна) шт.

7.14.3.2. Визначення буде проводитися в присутності нотаріуса та результати такого визначення будуть зафіксовані в протоколі визначення одержувачів права на отримання Заохочення № 3 Акції.

7.14.3.3. Під час Визначення, буде обрано додатково 3 (трьох) Учасників запасного складу (надалі — «Запасний склад»), які матимуть право претендувати на те, щоб отримати право стати власником Заохочення № 3, у разі якщо перший отримувач втратив право стати Власником Заохочення № 3 з незалежних від Організатора/Виконавця причин або не скористається своїм правом на отримання Заохочення № 3. У такому випадку право на отримання Заохочення № 3 отримує один із 3 (трьох) Учасників запасного складу послідовно обраний Виконавцем.

7.15. Визначення Учасників Акції, що мають право на отримання Заохочень, відбувається та повідомляється автоматично після реєстрації Коду, протягом строку проведення Акції, серед Учасників Акції, що здійснили реєстрацію Кодів, відповідно до умов цих Правил.

7.16. Увага! Факт придбання Акційної продукції та факт реєстрації Кодів шляхом відправлення SMS-повідомлень або на Сайті або у Telegram-боті означає, що Учасник ознайомився, а також повністю й безумовно погодився з усіма умовами і Правилами Акції.

7.17. Організатор/Виконавець/Технічний партнер Акції не компенсують будь-які витрати Учасників Акції, які виникають у зв’язку з надсиланням SMS-повідомлень та придбанням продукції, яка передбачена п.4.1 цих Правил.

7.18. Претензії від Учасників Акції приймаються та розглядаються Виконавцем та/або Організатором Акції до 30.11.2019.

7.19. Усі результати Акції остаточні й оскарженню не підлягають.

7.20. Відповідальність за нарахування та сплату податків, пов’язаних із врученням Заохочення № 1, Заохочення № 2, Заохочення № 3, несе Організатор.

7.21. Організатор/Виконавець Акції не несуть відповідальність за достовірність та повноту наданої Учасниками Акції інформації щодо контактів із ними.

7.22. Увага! У рамках цієї Акції один Учасник Акції може отримати не більше 10 (десяти) Заохочень передбачених у пункті 6 цих Правил. А саме:

7.22.1. не більше ніж 8 (вісьм), не більше ніж 2 (два) в один тиждень Заохочень № 1

7.22.2. не більше ніж 1 (одне) Заохочення № 2

7.22.3. не більше ніж 1 (один) Заохочення № 3

8. Порядок та строки отримання Заохочень Акції

8.1. Порядок та строки отримання Заохочень Акції.

8.1.1. Заохочення № 1, Заохочення № 2 та Заохочення № 3 відправляються представниками Організатора або залученими ним третіми особами через відділення «Нова пошта» або іншої кур’єрської служби.

8.1.2. Відправка Заохочень № 1, Заохочень № 2 та Заохочень № 3 відбувається в строк протягом 14 календарних днів, відповідно до п. 8.1.3 цих Правил, після надання Учасником Акції адреси доставки відповідного Заохочення № 1, Заохочень № 2, Заохочення № 3, скан або фото -копії РНОКПП (реєстраційного номеру облікової картки платника податків фізичної особи) та скан або фото копії Паспорту громадянина України (на копіїї має бути чітко видно такі дані: серія й номер паспорта, орган та дата видавання, прізвище ім’я по батькові та дата народження) або Свідоцтва про народження.

8.1.3. Заохочення № 1, Заохочення № 2 та Заохочення № 3 доставляються до відповідного відділення «Нова пошта» або іншої кур’єрської служби, що обслуговує адресу, яку відповідний Учасник Акції, після визначення його Учасником Акції, який отримав право одержати відповідне Заохочення Акції, вказав на інтернет-сайті 20years.humana.ua у віконці, у якому потрібно вказати адресу доставки цього Заохочення Акції або Telegram-боті, або повідомив за телефоном «гарячої лінії» в строк із 08.07.2019 до 01.11.2019 відповідно.

8.1.4. Увага! Якщо Учасник Акції, протягом 7 (семи) робочих днів після дати сповіщення про отримання відповідного Заохочення, не вказав адресу доставки Заохочення Акції або не повідомив за телефоном «гарячої лінії», такий Учасник Акції втрачає право на отримання такого Заохочення Акції.

8.1.5. З моменту поштової відправки Заохочення № 1, Заохочення № 2, або Заохочення № 3 Учаснику Акції, що став власником такого Заохочення, зобов’язання Виконавця та Організатора Акції щодо надання Заохочень № 1, Заохочень № 2, або Заохочень № 3 за цими Правилами вважаються виконаними. Відправлені Заохочення № 1, Заохочення № 2 або Заохочення № 3, Учаснику Акції, що став власником таких Заохочень, необхідно самостійно забрати з відділення «Нова пошта» або іншої кур’єрської служби за адресою, визначеною на умовах п. 8.1.2 Правил. Заохочення № 1, Заохочення № 2, або Заохочення № 3, які не будуть забрані/отримані Учасником Акції, що став власником Заохочення № 1, Заохочення № 2, або Заохочення № 3, з відділення «Нова пошта», повертаються відправнику та в подальшому використовуються на розсуд Організатора Акції та вважаються невитребуваними, оскільки буде вважатися, що відповідний Учасник Акції відмовився від отримання таких Заохочень. Водночас, відповідний Учасник Акції втрачає право на таке Заохочення та не має права вимагати будь-якої компенсації, у тому числі грошової.

8.2. Увага! Необхідно забрати подарунок протягом п’яти днів після отримання SMS-повідомлення про надходження відправлення до відділення «Нова пошта» або іншої кур’єрської служби, в іншому разі Заохочення віддаються на розсуд Організатора, а Учасник Акції втрачає право на отримання Заохочення.

8.3. Організатор та Виконавець Акції не розглядають претензій щодо надання будь-якої компенсації вартості Заохочення № 1, Заохочення № 2, або Заохочення № 3, які не були забрані Учасниками Акції з відділення «Нова пошта» або іншої кур’єрської служби. Усі Заохочення не мають грошового еквіваленту й обміну та поверненню не підлягають.

8.4. Організатор/Виконавець Акції не несуть відповідальності за роботу операторів мобільного зв’язку, будь-які помилки мобільного зв’язку, унаслідок яких Учасника Акції не було повідомлено та/або було несвоєчасно повідомлено про те, що він був визначений як Учасник Акції, який отримав право одержати одне із Заохочень Акції, а також у разі надання неточної або недостовірної інформації щодо номеру телефону такого Учасника Акції, а також у разі настання обставин непереборної сили.

8.5. Заохочення № 1, № 2, № 3 не може бути надіслано Учасникам Акції, які проживають на території України, що визнана як тимчасово окупована або на території, де внаслідок ведення бойових дій не працює відділення «Нової Пошти» або іншої кур’єрської служби. У такому випадку Учаснику Акції необхідно буде вказати іншу, можливу для доставки, адресу.

8.6. У випадку, якщо Учасник Акції, який проживає на території України, що визнана як тимчасово окупована або на території, де внаслідок ведення бойових дій не працює відділення «Нової Пошти» або іншої кур’єрської служби, отримав право на отримання Заохочення № 1, № 2, № 3, не надасть іншу, можливу для доставки, адресу протягом 7 (семи) робочих днів, такий Учасник Акції втрачає своє право на отримання Заохочення, і не має права на будь-яке відшкодування з боку Організатора чи Виконавця.

8.7. Увага! Виконавець/Організатор не гарантують та не відповідають за можливість отримання Заохочень Акції на території проведення антитерористичної операції.

8.8. Будь-які претензії від Учасників Акції з причин вказаних вище в цьому пункті не приймаються та жодні компенсації не виплачуються.

8.9. Порядок отримання Заохочень:

8.9.1. Для отримання Заохочення Учаснику Акції, який здобув право на отримання Заохочення, протягом 5 (п’яти) робочих днів після дати сповіщення про отримання відповідного Заохочення, повинен:

8.9.2. зареєструвати адресу доставки Заохочення на відповідній сторінці сайту 20years.humana.ua або Telegram-боту, або за телефоном Гарячої лінії, вказавши:

8.9.3. повне прізвище, ім’я та по-батькові;

8.9.4. назву населеного пункту, де проживає відповідний Учасник;

8.9.5. повну поштову адресу проживання відповідного Учасника з обов’язковим зазначенням поштового індексу або номер відділення «Нової Пошти» або іншої служби доставки залежно від вимог форми;

8.9.6. надати Виконавцю за допомогою факсимільного зв’язку на номер +38 044 377 51 98 або на електронну адресу: humana@gmail.com не пізніше 5 (п’яти) календарних днів із дня повідомлення Учасника Акції про визнання за ним права на отримання Заохочення № 1 такі документи:

8.9.6.1. копію власної облікової картки платника податків (РНОКПП) та копію власного паспорту громадянина України (на копіїї має бути чітко видно такі дані: серія й номер паспорта, орган та дата видання прізвище ім’я по батькові та дата народження);

8.9.6.2. фото зображення упаковки з акційним стікером та кодом, який визнаний таким, що надає учаснику право стати власником Заохочення № 1.

8.9.6.3. Зазначені скан-копії документів повинні бути зроблені таким чином, щоб усі дані були чітко вказаними та розбірливими для читання водночас вищезазначені скан-копії документів не підлягають поверненню Учасникам, з чим вони безумовно погоджуються фактом їхньої участі в Акції.

8.10. Ненадання/неповне надання всіх передбачених п. 8.10 цих Правил документів та/або невиконання всіх передбачених цими Правилами дій у відповідний строк позбавляє Учасника Акції права на одержання Заохочення. Водночас, Учасник Акції вважається таким, який відмовився від отримання Заохочення, та не має права на одержання від Організатора/Виконавця Акції будь-якої компенсації.

9. Послуги зв’язку

9.1. Послуга з відправлення SMS-повідомлень на номер 2909 дійсна для абонентів усіх GSM-операторів України. Вартість SMS на номер 2909 для абонентів мережі ПрАТ «ВФ Україна»(ТМ Vodafone) становить 0,94 грн., ПрАТ «Київстар» становить 0,94 грн., ТОВ «лайфселл»(ТМ lifecell) становить 0,94 грн. Тариф вказано з урахуванням ПДВ без ПФ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5 % від вартості послуги без урахування ПДВ. Сервіс тільки для повнолітніх абонентів усіх національних GSM операторів.

9.2. Організатор надання послуги зв’язку Технічний партнер Акції: ТОВ «ІНВОКО», місцезнаходження: Україна, 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 21, оф. 406, тел.: +38 044 331 71 29 (з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 18:00 протягом періоду Акції Дзвінки згідно з тарифами оператора), код ЄДРПОУ 35330977.

9.3. Плата за відправлення SMS-повідомлення є платою за комунікаційну послугу операторів та не може розглядатися як продаж Учасникам Акції права на участь у визначенні власників будь-яких Заохочень Акції. Окрема плата за право участі в Акції та/або у визначенні одержувачів Заохочень Акції не стягується.

9.4. Детальна інформація про Акцію та підтримка Учасників надається за телефоном гарячої лінії 0 800 301 199.

9.5. Усі дзвінки за номером гарячої лінії зі стаціонарних телефонів та мобільних телефонів національних GSM-операторів у межах України безкоштовні.

9.6. Гаряча лінія працює кожного дня без вихідних: щоденно з 10:00 до 18:00 години (окрім святкових днів, а саме: 19.06.2016 та 28.06.2016, а з 18:01 до 09:59 години та 19.06.2016 та 28.06.2016 з 00:01 до 23:59 працює автовідповідач) у період з 16.05.2016 по 15.08.2016 включно. Усі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні в межах території України.

9.7. Для контролю за якістю обслуговування абонентів, телефонні переговори операторів гарячої лінії Акції з Учасником Акції можуть реєструватися засобами технічної фіксації. Учасник своєю участю в Акції надає свою безумовну згоду на таку фіксацію.

10. Обмеження:

10.1. Одна особа має право брати участь в Акції з використанням лише одного номеру мобільного телефону. У разі виявлення використання однією особою більше одного номеру телефону для участі в Акції, така особа втрачає право на одержання будь-яких Заохочень у рамках цієї Акції.

10.2. Одна особа має право зареєструвати лише 7(сім) коректних кодів протягом доби.

10.3. Ідентифікаторами для оцінки, чи належать декілька телефонних номерів одній особі, є проживання за однією адресою, співпадіння декількох даних, тощо.

10.4. Незалежно від суб’єктивної оцінки Учасника Акції вважається, що Учасник Акції, який надіслав 5 (п’ять) некоректних Кодів поспіль, здійснив спробу підбору Кодів. Номер такого Учасника Акції автоматично блокується для участі в Акції до 23:00 години дня, протягом якого було введено некоректні Коди на умовах цього пункту Правил.

10.5. Номери телефонів, IP-адреси, поштові адреси та інші дані Учасників Акції, у діях яких було виявлено ознаки зловживань чи шахрайства (генерація чи підбір кодів, використання будь-яких прийомів або програмного забезпечення, які нададуть такому Учаснику більш вигідні умови в порівнянні з іншими Учасниками) не допускаються до подальшої участі в цій Акції. У цьому випадку Виконавець залишає за собою право на блокування IP-адреси в рамках участі в Акції. Рішення про недопущення до подальшої участі в акції Учасників акцій приймається самостійно Організатором/Виконавцем, й оскарженню не підлягає. Учасники, які були не допущені до подальшої участі в Акції незалежно від моменту недопущення їх до такої участі в Акції (до чи після отримання ними Заохочень), втрачають право на одержання будь-яких Заохочень, не одержаних на момент недопущення Учасника до подальшої участі в Акції, і водночас не мають право на одержання жодних компенсацій.

11. Додаткові умови Акції.

11.1. Усі Заохочення Акції можуть бути отримані Учасниками Акції лише на умовах цих Правил.

11.2. Заохочення Акції обміну та поверненню не підлягають. Організатор та Виконавець не несуть відповідальності, щодо використання Учасниками Заохочень, після їх отримання Учасником.

11.3. Відповідно до вимог статті 634 Цивільного Кодексу України до договорів приєднання, а саме можливості укладання такого договору лише шляхом приєднання однієї сторони до запропонованого договору, своєю участю в Акції всі Учасники Акції погоджуються з умовами цих Правил та зобов’язуються їх виконувати.

11.4. Усі результати Акції остаточні й оскарженню не підлягають.

11.5. Для організації та проведення Акції, а також для здійснення контролю за перебігом Акції Організатор/Виконавець має право залучати будь-яких третіх осіб. Організатор/Виконавець не несуть відповідальності за якість послуг операторів поштового, кур’єрського/електронного та телефонного зв’язку, а також операторів та інших служб транспортування/перевезення, що залучені в рамках Акції.

11.6. Організатор/Виконавець Акції залишає за собою право змінювати фонд Заохочень Акції та/або окремих видів Заохочень Акції, або включити в Акцію інші Заохочення, не передбачені цими Правилами.

11.7. Зовнішній вигляд (колір, розмір) Заохочень Акції, зазначений на рекламних матеріалах Акції, може відрізнятися від зовнішнього вигляду (кольору, розміру) Заохочень Акції, які можуть отримати Учасники Акції.

11.8. Організатор/Виконавець не несе жодної відповідальності за неотримання будь-яким з Учасників Акції Заохочень Акції, з будь-яких причин, у тому числі з причини невиконання (несвоєчасне виконання) своїх обов’язків Учасниками Акції, передбачених цими Правилами, за настання обставин непереборної сили (форс-мажор) тощо.

11.9. Організатор/Виконавець не бере на себе відповідальності по відношенню до будь-яких суперечок щодо Заохочень Акції. Організатор/Виконавець не вступає в будь-які суперечки щодо визнання будь-яких осіб Учасниками Акції і прав на одержання Заохочень Акції. Організатор/Виконавець не бере на себе відповідальності за визначення прав сторін у будь-яких суперечках.Правила та умови Акції можуть бути змінені та/або доповнені Організатором Акції протягом усього терміну проведення Акції. Зміна та/або доповнення Правил та умов Акції можливі у випадку їхнього затвердження Організатором Акції та оприлюднення в порядку, що визначений для інформування про правила та умови Акції. Такі зміни та доповнення набувають чинності з моменту їх розміщення на сайті http://20years.humana.ua/, та мають відношення до всіх Учасників Акції, незалежно від дати реєстрації в Акції, чи дати визначення Учасників Акції Переможцями Акції, якщо інше не буде спеціально визначено безпосередньо змінами/доповненнями до правил та умов Акції.

11.10. На виконання умов Закону України «Про захист персональних даних» (далі — «Закон») Учасникам Акції повідомляється:

11.10.1. Володільцем персональних даних Учасників Акції є Організатор;

11.10.2. персональні дані Учасників Акції обробляються з метою забезпечення участі в цій Акції, маркетингових відносин, рекламних відносин, податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку;

11.10.3. обробки персональних даних, яка вказана у п. 11.10.2 цих Правил, обробляються ім’я, прізвище, по-батькові, контактний номер телефону, адреса електронної пошти, адреса реєстрації, тощо;

11.10.4. з персональними даними будуть вчинятися такі дії: збирання, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання й поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних;

11.11. Розпорядником персональних даних Учасників Акції є Виконавець, а також Технічний партнер Акції, їм надаються всі права та покладаються всі обов’язки, які передбачені Законом;

11.12. Персональні дані Учасників Акції без отримання від них окремої згоди та/або повідомлення, можуть бути передані третім особам для здійснення мети, яка вказана у п. 11.10.2 цих Правил. Окрім того, передача третім особам персональних даних Учасників Акції без згоди суб’єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених Законом України «Про захист персональних даних», і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини;

11.13. Персональні дані Учасників Акції будуть оброблятися з моменту їх отримання та протягом Періоду проведення Акції. Персональні дані Акції Учасників Акції будуть зберігатися протягом терміну, який передбачено законодавством України для виконання мети, яка вказана у п. 11.10.2 цих Правих, після чого вони будуть знищені, у зв’язку із закінченням строку зберігання персональних даних;

11.14. Учасники Акції можуть відкликати згоду на обробку персональних даних надіславши Володільцю персональних даних письмовий запит на адресу, яка вказана в цих Правилах, але водночас вони втратять право на участь в Акції/отримання Заохочень Акції;

11.15. Учасники Акції, які отримали право одержати відповідне Заохочення Акції, володіють усіма правами передбаченими статтею 8 Закону України «Про захист персональних даних».

11.16. Беручи участь в Акції кожен Учасник Акції тим самим підтверджує свою згоду на безкоштовне використання Організатором, наданої Учасником Акції інформації щодо його особистих даних, з маркетинговою та/чи будь-якою іншою метою методами, що не порушують чинне законодавство України (в т.ч. шляхом передачі третім особам), зокрема, на безоплатне використання його імені, прізвища, фотографії, інтерв’ю або інших матеріалів про нього з рекламною/маркетинговою метою, у т.ч. право публікації (в т.ч. його імені та фотографії) у засобах масової інформації, будь-яких друкованих, аудіо- та відеоматеріалах, інтерв’ю зі ЗМІ, а також для надсилання інформації на адреси, вказані учасником Акції від час реєстрації, повідомлень (в т.ч. рекламного характеру) тощо, без будь-яких обмежень за територією, часом та способом використання, і таке використання жодним чином не відшкодовуватиметься Організатором та/або будь-якою третьою особою. Усі відео- та фотоматеріали, зроблені за участю Учасників Акції, створені під час проведення Акції та/чи у зв’язку з Акцією, є власністю Організатора/Виконавця і використовуються без будь-якого відшкодування, водночас винагорода за це входить до вартості отриманих Заохочень (без додаткових виплат). Водночас усі виключні майнові та особисті немайнові авторські та суміжні права, на використання об’єктів інтелектуальної власності, створених за участю Учасників Акції, включно, але не обмежуючись: права на відтворення (в тому числі тиражування), на поширення, на імпорт, на публічний показ, на публічне виконання (сповіщення), на передачу в ефір, на повідомлення загалу по кабелю, на переклад, на переробку, є власністю Організатора. Учасники Акції автоматично дають згоду на подальшу передачу таких майнових та особистих немайнових прав на об’єкти права інтелектуальної власності, створені з їх участю, з моменту їх участі в Акції.

11.17. Учасник Акції, що здобув право на отримання Заохочення Акції, не може передавати своє право отримати таке Заохочення третім особам, у спадщину чи за договором дарування третім особам.

11.18. Ця Акція дійсна лише для роздрібних покупців.

11.19. Правила Акції можуть бути змінені Організатором Акції, про що буде повідомлено на сайті 20years.humana.ua.

11.20. Організатор залишає за собою право використовувати номери мобільних телефонів Учасників Акції, які будуть зібрані за час проведення Акції у власних маркетингових цілях без отримання додаткової згоди Учасників. Також, беручи участь у Акції, кожен Учасник дає згоду на отримання SMS-повідомлень на номер його мобільного телефону новин та інших інформаційних/рекламних повідомлень від Організатора в майбутньому.