Найчастіші питання та відповіді

1 Яка продукція ТМ Humana бере участь в Акції?
В Акції бере участь продукція ТМ Humana зі спеціальним стікером з написом «Акція» на лицьовій стороні упаковки та унікальним кодом під захисним шаром на внутрішній стороні акційного стікера.
2 Що необхідно зробити, щоб взяти участь в Акції?
Щоб розпочати участь в акції, Вам необхідно зареєструвати принаймні 1 код з одного мобільного телефону шляхом реєстрації на сайті 20years.humana.ua – за допомогою заповнення реєстраційної форми або відправивши SMS зі свого мобільного телефону з кодом на короткий номер 2909* або за допомогою Telegram-боту @humanabot
3 Який період та територія проведення Акції?
Реєстрація кодів можлива щодня у Період проведення Акції, з 06:00 до 23:00 в період з 00:01 01.07.2019 до 23:59 30.10.2019 року включно. Акція «20 років Humana в Україні» від ТМ Humana проводиться на всій території України за винятком території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь та населених пунктів на території проведення операції під керівництвом Об’єднаних сил.
4 Як я дізнаюсь що мене зареєстровано і я беру участь в Акції?
Після реєстрації на сайті 20years.humana.ua – шляхом заповнення реєстраційної форми або шляхом відправки SMS на короткий номер 2909* або за допомогою Telegram-боту @huamanabot Ви отримаєте відповідне повідомлення про реєстрацію на сайті або в SMS-повідомленні.
5 Мені не прийшло підтвердження про реєстрацію кода. Як я можу дізнатись, що він зареєстрований?
Рекомендуємо перевірити статус реєстрації в особистому кабінеті. Всі успішно зареєстровані коди відображаються в ньому. sms з підтвердженням реєстрації надходить лише у випадку реєстрації через короткий номер та може приходити з затримкою, в залежності від навантаження мережі мобільного оператора.
6 Як я дізнаюсь, що я отримав одне з заохочень?
Вам буде відправлено повідомлення з відповідною інформацією.
7 Чи можу я реєструвати коди з кількох номерів?
Згідно Офіційних правил акції Ви можете брати участь в акції лише з одного номеру телефону. При виявленні ситуації, коли одна й та ж особа бере участь в акції з декількох номерів телефонів, така особа втрачає право на отримання будь-яких Заохочень у рамках Акції.
8 Скільки подарунків я можу отримати?
Згідно Офіційних правил акції, один унікальний учасник протягом всього періоду проведення акції може отримати:
  • не більше 8 з щотижневих Заохочень (не більше 2 з щотижневих Заохочень в один тиждень)
  • не більше 1 з щомісячних Заохочень
  • не більше 1 Головного Заохочення
ВАЖЛИВО! Учасник може отримати Заохочення всіх рівнів в межах цих обмежень. Тобто максимальна кількість заохочень дорівнює одинадцяти.
9 Що необхідно зробити, щоб отримати Головний подарунок Акції?
Для того, щоб стати учасником розіграшу Головного подарунку Вам необхідно вдало зареєструвати щонайменше 1 код. Якщо, Ви стали переможцем, Вам необхідно надіслати перелік документів вказаних в офіційних правилах акції.
10 Чи маю я зберігати акційні стикери?
Так, згідно Офіційних Правил акції Ви маєте зберігати частину упаковки з акційним стікером та унікальним кодом до закінчення акції. Фото частини упаковки з кодом, який співпадає з таким, що визнано переможцем, Ви маєте надати Виконавцю для отримання Заохочень.
11 Я отримав повідомлення про те, що став переможцем. Як мені отримати подарунок?
Вам необхідно зареєструвати адресу доставки в особистому кабінеті або за допомогою Telegram-боту та направити фото -копії РНОКПП (реєстраційного номеру облікової картки платника податків фізичної особи) та скан або фото копії Паспорту громадянина України (на копіїї має бути чітко видно такі дані: серія й номер паспорта, орган та дата видавання, прізвище ім’я по батькові та дата народження) або Свідоцтва про народження на адресу 20years.humana@gmail.com
12 Яка вартість відправлення SMS-повідомлення?
Послуга з відправлення SMS-повідомлень на номер 2909 дійсна для абонентів усіх GSM-операторів України. Вартість SMS на номер 2909 для абонентів мережі ПрАТ «ВФ Україна»(ТМ Vodafone) становить 0,94 грн., ПрАТ «Київстар» становить 0,94 грн., ТОВ «лайфселл»(ТМ lifecell) становить 0,94 грн. Тариф вказано з урахуванням ПДВ без ПФ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ. Сервіс тільки для повнолітніх абонентів всіх національних GSM операторів. Технічна підтримка: ТОВ «ІНВОКО», місцезнаходження: Україна, 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 21, оф. 406, тел.: +38 044 331 71 29